ShinyBox

19:43


Ostatnio sporo się mówi o pudełkach ShinyBox. Do tej pory nie wierzyłam że jest to takie łatwe, ale jak wyczytałam na blogu casey (casey.pinger.pl/) to rzeczywiście działa i jest łatwe do zdobycia.
A co pisze na stronie ShinyBox?
“ShinyBox to pięknie zapakowane pudełko z pięcioma mini produktami kosmetycznymi, dostarczone do Twoich drzwi każdego miesiąca.”

“To sposób na poznanie najnowszych trendów w kosmetyce, odkrycie luksusowych produktów oraz wypróbowanie ich przed zakupem.”

Wystarczy kliknąć na link shinybox
Zalogować się za pomocą facebooka, albo normalnie
Zapraszać znajomych i zbierać punkty.

Ja się wciągnęłam i myślę że uda mi się zdobyć darmowe pudełeczko.

You Might Also Like

0 komentarze

Bardzo dziękuję za komentarze.
Każdy sprawia mi wielką radość i z przyjemnością je czytam.
Jednak proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam.

Obserwatorzy

Like us on Facebook

zBLOGowani.pl