Bershkowa szarfa

11:59

Ostatnio w Słupskiej galerii odbyła się noc wyprzedaży. Jak to z reguły bywa na takich akcjach naprawdę mało rzeczy zostało przecenione, a tłumy nieziemskie.
Ja wybrałam się na ten szał zakupowy całkowicie przypadkowo- byłam w kinie z tatą na MIB3, a wychodząc z seansu zobaczyłam info że akurat od 21 niby mega przeceny.
Postanowiłam przejść się po kilku sklepach- w tym miałam zamiar iść do bereshki z nadzieją że uda mi się kupić aztecką spódniczkę. Oczywiście spódniczki nie było- ani tej mega trendy ani innych mniej popularnych modeli. Ja czaiłam się na model w czarne paski

No niestety, nie było mi dane jej kupić, za to w moje łapki wpadł równie poszukiwany prze zemnie struj, a mianowicie biustonosz- szarfa. W prawdzie topik totalnie się nie opłacała- kosztuje 25zł, a spódnica 5zł więcej bo 30zł to nie mogłam sobie jej darować.

Tak się prezentuje na modelce, siebie w tym wam nie pokażę, bo po co :) 
Mogę jedynie pokazać zdjęcie dowodzące tego że naprawdę to mam ;)
O proszę :


You Might Also Like

0 komentarze

Bardzo dziękuję za komentarze.
Każdy sprawia mi wielką radość i z przyjemnością je czytam.
Jednak proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam.

Obserwatorzy

Like us on Facebook

zBLOGowani.pl