Tutorial- artystyczny nieład

16:44

Wczoraj pokazałam wam moje "artystyczne" pazurki, które chyba całkiem wam się spodobały. 
Postanowiłam wykonać mały tutorial do tych pazurków by pokazać wam prostotę ich wykonania :)
Mam nadzieję że tutek wyszedł przejrzysty i czytelny.


1. A więc zaczynamy od wybrania lakieru bazowego- tu polecam biały jak i lakierów którym porobimy "ciapki"- ja wybrałam 4, ale może być więcej lub mniej, to zależy od waszej wyobraźni. No i szykujemy kawałek reklamówki, lub foli spożywczej. 


2. Malujemy paznokcie na kolor bazowy 



3. Wybranymi lakierami robimy na chybił trafił kropki, ciapki, plamy- nie muszą się na siebie nakładać.


4. Od razu po nałożeniu "plam" lakierami przykładamy folię i lekko dociskamy by plamy rozlały się po paznokciu.


5. Odklejamy folię i czyścimy skórki z nadmiaru lakieru. 


6. Nakładamy na lakier Top Coat by wyrównać i przyśpieszyć wysychanie lakieru.


 No i to tyle :) Jak pisałam nie jest to zbyt skomplikowane, a efekt całkiem fajny. 
I co? Da się coś zrozumieć z tego tuttorialu? 

PS. No i wczoraj dobiłam do 200 obserwatorów :) Dziękuję wam że jesteście ze mną i tak miło komentujecie to co wam pokazuję :*

You Might Also Like

21 komentarze

  1. wszystko da się zrozumieć:D na pewno wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. oo świetny pomysł! nie słyszałam o nim jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak znajdę chęci i równowagę psychiczną to wypróbuję na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawie to się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny efekt :) Kiedyś spróbuję sama coś takiego wymodzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. sposob mnie przerazil :D ale przyznaje, ze efekt koncoowy jest sliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a czemu sposób cię przeraził? nic strasznego w tym nie ma heh :)

      Usuń
  7. widziałam już wcześniej takie zdobienie i bardzo mi się spodobało :) fajnie łączę się te kolory i żadną inną metodą nie można osiągnąć takiego efektu.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy misz-masz ;) ja też mam taką interpretację :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam Twoje tutki :) jasne, że wypróbuję!!!
    ...mam jeszcze pomysł jak 'udziwnić' tę metodę: ciekawe czy się uda.

    OdpowiedzUsuń
  10. Aż chce się malować paznokcie :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne są te mani, zwłaszcza, że jak się użyje tych samych kolorów to nigdy nie wyjdzie tak samo. Tutorial jak najbardziej zrozumiały, bez zbędnych dupereli. Co trzeba jest, fajnie się go czyta :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Już kiedyś robiłam takie cuda. Najfajniejsze jest to, że każdy paznokieć jest inny a i tak podobny. Super. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super, dzisiaj go próbuję;)

    OdpowiedzUsuń
  14. reklamówka i folia spożywcza to jedno i to samo, kochana. (to tak na przyszłość)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. folia spożywcza to folia jaką owijamy jedzenie, a reklamówka... to reklamówka :D mają też lekko inną strukturę, ale to właściwie nieważne :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za komentarze.
Każdy sprawia mi wielką radość i z przyjemnością je czytam.
Jednak proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam.

Obserwatorzy

Like us on Facebook

zBLOGowani.pl