O różowych paznokciach z brokatowym akcentem

17:11

Ci co zaglądają na mój profil na FB wiedzą że zapowiadałam dzisiaj post na różowo :)
Ostatnio dostałam od mojego Pana T lakier Golden Rose z kolekcji Jolly Jewels nr 104.
Od początku jak go zobaczyłam na sklepowej półce wiedziałam jakie mani chce z nim wykonać i od razu gdy wpadł w moje łapki je stworzyłam. 
Połączyłam go z lakierem wibo Vintage Garden nr 3- gdyby nie delikatny błękitny shimmer jaki posiada wibo był by idealnie dopasowany do GR. Na szczęście po pomalowaniu paznokci shimmer prawie całkowicie znika i nie gryzł się z brokatowym kolegą.

Jeśli mam coś napisać o moim nowym koledze to na pewno to że jest cudowny. W buteleczce nie zachwyca tak jak na paznokciach gdzie niesamowicie iskrzy w promieniach słońca. Kryje po dwóch warstwach i pokrywa płytkę miliardem większych i mniejszych brokatowych elementów w tym samym różowym odcieniu. Niestety jak dla mnie fatalnie się go zmywa i bez bazy essence peel off nie da rady, ale to normalne przy gitterach. Ogólnie bardzo polubiłam lakiery z tej serii i myślę że jeszcze jakiś okaz wpadnie w moje łapki :)

A teraz zapraszam do oglądania (pasek na małym palcu jest próbą zmiany koncepcji co do zdobienia)
Do zdobienia użyłam:
 wibo Vintage Garden nr 3 + Golden Rose Jolly Jewels nr 104 + Poshe + essence pell off




Dołączyłam do:

Instagram

You Might Also Like

45 komentarze

  1. O kurka, jak to fajnie wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy pomysł, wygląda naprawdę ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne wygląda.:)
    pomysłowo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam taki mani.. możesz zdradzic skad pochodzi koszulka w tle?

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem fajnie to wygląda, może kiedyś spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Panno Marchewko, cudownie:) Widzę, że zamieściłaś banner, więc mam nadzieję, że pamiętasz o moim konkursie:) Zostało 5 dni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie że pamiętam i mani już zrobiłam :D muszę obrobić zdjęcia i już je do ciebie wysyłam :)

      Usuń
  7. wrzucałam ostatnio u siebie podobną kombinację lakierów... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie, pięknie, pięknie!
    urocze paznokcie;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie! Uwielbiam brokat :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jaki śliczny ten różowy brokat :)

    OdpowiedzUsuń
  11. <3 idealne połączenie! te kolory świetnie współgrają :)
    bardzo podoba mi się mały paznokieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na Pintrest z tym mani ! :D

      Usuń
    2. mówisz- masz :)już wrzuciłam ;)

      Usuń
    3. Początkowo każdy paznokieć miał być inny stąd ten pasek na małym :D

      Usuń
  12. naprawdę pięknie : D wybacz, że nie wpadłam - byłam w emce dwa razy i był na stoisku facet, a jak już wpadłam i byłaś Ty to nie chciałam się pokazywać bo byłam w ultradomowym stanie xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oh nie- ty wiesz jak wyglądam na żywo a ja nie?! tak nie może być :P następnym razem masz podejść :)

      Usuń
    2. Kochana, zapraszam do zabawy na temat domowego dnia piękności :)
      otagowałam Cię- więcej info u mnie.

      Usuń
  13. Świetnie wyglada !

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny, delikatny mani :) Idealny do makijażu w odcieniach nude :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładnie to połączenie wygląda :)
    spokojne ale nie nudne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zdobienie :) bardzo mi się podoba połączenie kolorów, chociaż za różem nie przepadam. muszę przejrzeć swoje zbiory w poszukiwaniu podobnego zestawu :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie przepadam za różami. W moich lakierowych zbiorach różowych okazów mam najmniej. Ale nieraz warto się przemóc bo niektóre połączenia wyglądają całkiem przyjaźnie :)

      Usuń
  17. Podoba mi się taki duet, mam jeden JJ 102 jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł i wykonanie. Wygląda bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super! Bardzo fajny pomysł i cudowny lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chciałabym mieć chociażby namiastkę Twego talentu lakierowego! Fantastyczne mani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tu talentu nie trzeba:) wystarczą dwa lakiery i paski do frencha :D

      Usuń
  21. bardzo ciekawy mani, połączenie tych kolorów bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się takie coś innego, a prezentuję się genialnie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie! Paznokcie idealnie trafiają w mój gust!

    OdpowiedzUsuń
  24. pięknie
    zapraszam na rozdanie http://majajula.blogspot.com/2013/02/rozdanie-u-majajula.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten lakier jest naprawdę prześliczny, a to zdobienie ujarzmia go i wygląda bardzo wyjściowo.

    OdpowiedzUsuń
  26. Idealne połączenie kolorów. Bardzo mi się podoba :)
    Zapraszam do mnie - w końcu odważyłam się założyć swojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawy ten GR, zdobienie też świetne, kojarzy mi się z wiosną :)
    //Co do mojego zdobienia oczywiście, że możesz 'ukraść' :) Czuję się zaszczycona :)

    OdpowiedzUsuń
  28. elegancko. Bardzo ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze.
Każdy sprawia mi wielką radość i z przyjemnością je czytam.
Jednak proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam.

Obserwatorzy

Like us on Facebook

zBLOGowani.pl