Noworoczny konkurs u Panny Marchewki

14:37

No i zaczął się nowy rok. Z tej okazji chciałam was zachęcić do udziału w konkursie który postanowiłam zorganizować.


Oto nagroda główna

1.Lakier różany od Wibo nr1, 2-4. Lakier termiczny Editt nr9, nr2, nr14, 5. Lakie NeoNail 3238, 6.Lakier Wibo Cracking nr1, 7-10 Naklejki 3D na paznokcie, 11 i 12 Naklejki cało paznokciowe

Jako ze lakier zmieniający kolor bardzo wam się spodobał postanowiłam dokupić kilka buteleczek i zorganizować konkurs, gdzie właśnie te lakiery będą główną wygraną. Jako że nie jestem zbyt "dziana" dokupiłam tylko dwa, a jako trzeci dorzucam egzemplarz, którym kiedyś się chwaliłam, a który swoją bajerą tak was oczarował. Ja sama skorzystałam z niego tylko raz więc można powiedzieć że właściwie go nie ubyło w buteleczce i liczę na to że was to nie zniechęci do wzięcia udziału w konkursie. Pozostałe buteleczki są nie śmigane (chyba że jesteście ciekawe ich "magii" to mogę zrobić ich swatche- piszcie w komentarzach)

Dodatkowo dorzucam 3 lakiery- 2 od wibo- różany i cracking- (oba użyte raz na próbnikach, a potem całkiem o nich zapomniałam więc stwierdziłam że warto dorzucić je do puli nagród) i NeoNail, którego w ogóle nie użyłam. 

Dodatkowo naklejki (nowe, nie otwierane) od NeoNail- 4 opakowania naklejek 3D i dwia opakowania naklejek cało paznokciowych. 
Cała nagroda główna prezentuje się tak

A więc od razu uprzedzam że nie wszystko jest nowe (tak by mnie ktoś nie posądzał o to że daję na wygraną używane rzeczy i pisze że są nowe)

A teraz przejdźmy do zasad konkursu.
Chcę podkreślić fakt że to jest konkurs nie rozdanie.

Tematem konkursu jest Kameleon- jaki że główną nagrodą są lakiery zmieniające kolor pod wpływem temperatury to takie skojarzenie nasuwa się na pierwszy plan. 
Czyli aby wsiąść udział trzeba wykonać zdobienie paznokci o tematyce Kameleon- czyli może być na nich wszystko co się wam z tym skojarzy (na przykład gradienty, motyw z bajek gdzie mały kameleon występował, ombre, zakamuflować paznokcie tworząc wzory np z tkanin itd- wszystko zależy od waszej wyobraźni)
To tyle jeśli chodzi o temat konkursu, a teraz regulamin

Regulamin Konkursu u Panny Marchewki
1.W konkursie mogą wziąć udział wszyscy publiczni obserwatorzy bloga na blogerze i pingerze

2. Aby wziąć udział w konkursie należy wypełnić formularz zgłoszeniowy w którym trzeba podać adres mailowy, nick pod jakim obserwujesz bloga i adres do posta w którym informujesz o konkursie na swoim blogu, wykonać zdobienie paznokci na temat "Kameleon" i wysłać mi je na adres sheedo89@gmail.com.

3. Warunki jakie powinien spełniać mani i jego zdjęcia:
- Zdobienie musi być wykonane przez osobę wysyłającą zgłoszenie
-Mani nie może być wcześniej publikowane
-Na zdjęciach musi być widać co najmniej 4 paznokcie
-Na co najmniej jednym zdjęciu musi być widać ręcznie wykonany podpis (np na kartce)
-W zgłoszeniu proszę umieścić od 2 do 4 zdjęć (nie mniej i nie więcej)
-Proszę też o wysłanie następującego oświadczenia: "jestem autorem nadesłanej pracy i wyrażam zgodę na publikację jej na blogu Marchewkowe Pole Panny Marchewki"

4. Na zgłoszenia macie czas od momentu publikacji notki tj 1.1.2013r do 1.2.2013r włącznie.

5. Przewidziane są dwie nagrody- główna pokazana w tym poście powyżej i nagroda-niespodzianka dla osoby która zajmie 2 miejsce.

6. Jeżeli do dnia 1.2.2013r nie wpłynie do mnie 10 zgłoszeń ze zdjęciami przewiduję przedłużenie konkursu.

7. Zwycięzcę konkursu wyłonię ja (Panna Marchewka) z pomocnikiem w osobie Pana T.

8. Wyniki konkursu ogłoszę do 5 dni od zakończenia konkursu.

9. Nagrody wysyłam tylko na terenie Polski. Zwycięzcy zostaną powiadomi o wygranej drogą mailową. Wysyłka nagród nastąpi w ciągu tygodnia od otrzymania adresów zwycięzców. 

10. Wszystkie zgłoszenia w formie komentarzy pod tym postem nie będą brane pod uwagę.

Formularz zgłoszeniowy

You Might Also Like

29 komentarze

  1. bardzo fajne są te lakiery zmieniające kolor, mam filetowo-różowy jest świetny, poluje na niebieski bo miałam na paznokciach i jest cudowny :D nie mam zdolności artystycznych także odpuszczam udział w konkursie ;) ale życzę powodzenia innym uczestniczkom ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny konkurs, zgłoszenie chyba już wysłane, chociaż nie jestem pewna, bo coś mia się internet zacinał...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to chyba się zaciął bo nie dostałam zgłoszenia.

      Usuń
    2. miałam się już wcześniej zapytać czy w końcu dotarło moje zgłoszenie, bo ponawiałam później próbę? ;)

      Usuń
  3. świetny konkurs, coś wymyślę na pewno, bo świetna nagroda ;)
    pozdrawiam i szczęśliwego Nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki wielkie i na wzajem :)
      Czekam na zgłoszenie :)

      Usuń
  4. robię notkę i biorę udział, nie przepuszczę okazji, a temat kreatywny i wymagający :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie może być za łatwo :D długo zastanawiałam się nad tematem konkursu i stwierdziłam że Kameleon daje największe pole do popisu, bo można stworzyć właściwie wszystko- zwłaszcza jak się bierze pod uwagę moją ostatnią podpowiedź w opisie konkursu ;)

      Usuń
    2. dokładnie... ja już mam kilka pomysłów... i tu pojawia się pytanie: czy jedna osoba może przysłać kilka zdobień?

      Usuń
    3. Jedna osoba- jedno zgłoszenie- jedno zdobienie :) żebym nie miała dylematu które wybrać jako te do oceny ;)

      Usuń
    4. Kochana, daj znać czy zgłoszenie doszło! ;)

      Usuń
  5. Jeeej, jaki świetny konkurs. Muszę coś wykombinować, ale pewnie nie będę miała szans z konkurencją :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj szanse są równe :) trzeba wierzyć w siebie.

      Usuń
    2. Dobre postanowienie na nowy rok :)
      Pomysł już jest :)

      Usuń
  6. postaram się coś wykombinować, świetny temat konkursu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zgłoszenie wysłane, nie mam szans, ale podoba mi się temat konkursu. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny konkurs- niestety ja nie umiem malować paznokci- oddaję się regularnie w ręce kosmetyczki na jakiś żelik albo malowanie! zapraszam na www.2bloggirls.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety nie ma takich zdolności :( Zapraszam na konkurs !

    OdpowiedzUsuń
  11. zgłoszenie wysłane, mail również :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłoszenie i mail wysłane, daj proszę znać, czy doszło.
    Powodzenia dla wszystkich uczestniczek! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłoszenie wysłane, mam nadzieję, że doszło i jeszcze się załapię.
    A jutro doślę zdjęcia na maila.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wysłałam zdjęcia, daj znać czy doszły;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepraszam ale jednak nie zdążę przed moim wyjazdem... :(

    OdpowiedzUsuń
  16. o nieee :( spóźniłam się :(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze.
Każdy sprawia mi wielką radość i z przyjemnością je czytam.
Jednak proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam.

Obserwatorzy

Like us on Facebook

zBLOGowani.pl