Delikatne kropki

17:42

Byłam pewna że z całej mojej pracy licencjackiej sklecenie ok 20 stron pracy pisemnej będzie łatwizną... no jak mocno mogłam się mylić. Chyba jednak nie potrafię pisać.

W przerwach od pisania oczywiście zajmuję się moimi pazurkami. Od 3 dni (!!) mam na paznokciach bardzo skromne, a zarazem jak efektowne zdobienie z nieśmiertelnymi kropkami. Bardzo polubiłam się z tym mani no i niechętnie je zmyję (zwłaszcza że nie mam tyle czasu ile bym chciała by zmalować coś ciekawszego)

Do wykonania użyłam dwóch lakierów essence nude glam o nr 6- hazelnut cream pie i ciemnego  walk of fame- który swoją drogą jest u kresu swego życia. No i top Seche Vite




A na koniec mała prośba do Pani, która pracuje z moją mamą i systematycznie donosi jej o moich zakupowych nowościach- proszę nie robić tego-  i tak wystarczy mi tłumaczenia się z tego czemu mam te 80 lakierów :) Ale Pozdrawiam i cieszę się że Pani tu zagląda :)

You Might Also Like

25 komentarze

  1. Wiele kropek już widziałam ale taki wzór mi się jeszcze w oczy nie rzucił ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że w twoich oczach jest to oryginalne :) no niestety muszę się przyznać że gdzieś kiedyś takie zdobienie widziałam w internecie...

      Usuń
  2. Ach, jak ja bym chciała umieć robić sobie takie cuda na paznokciach !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co za problem? akurat kropki to chyba najbardziej banalne mani :) bierzesz igłę i "ciapasz" :)

      Usuń
    2. Martini nie przejmuj sie ja nawet takich kropek rowno nie potrafie zrobic hehe :D

      Usuń
  3. Elegancko to wyglada! I jak rowno!
    Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kropeczki bardzo nam się podobają i żałujemy, że nie umiałybyśmy nanieść tak precyzyjnie tego wzoru...

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda świetnie, bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne, eleganckie i delikatne! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niby taki prosty wzór ale bardzo efektownie wygląda.
    Jak ta pani cię tutaj znalazła? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajnie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. hahaha :D jak dobrze, że moja mama akceptuje moje szaleństwo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie tak że nie toleruje- ona po prostu uważa że niepotrzebna mi aż tak liczba lakierów skoro nie mam z nich zysku- czyli według niej powinnam malować paznokcie za kasę ^^

      Usuń
  10. Świetne zdobienie, proste lecz efektowne. :)
    obserwuję :)
    dominicasinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdobienie, na pewno skorzystam z pomysłu :) Na chwile obecną daję moim paznokciom odetchnąć od lakierów ;)
    Ekhm... Pozdrawiam tą przesympatyczną Panią i Ciebie oczywiście też :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Co za precyzja. Świetne zdobienie:).
    Pani Uprzejma :D Dobrze, że moja mama popiera moje maniactwo lakierowe :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba ta kropkowa kompozycja:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze.
Każdy sprawia mi wielką radość i z przyjemnością je czytam.
Jednak proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam.

Obserwatorzy

Like us on Facebook

zBLOGowani.pl