O rozkosznym misiu

22:49

Jakie są misie? Rozkoszne :) Urocze i milutkie ^^ 

Rozkoszny jest też lakier hybrydowy od Mistero Milano. Dokładnie to Rozkosznie Roztargniony. Jest to soczysta, czysta czerwień o kremowym wykończeniu- idealna na okres świąteczny. Jak nie lubię czerwieni, to ten odcień naprawdę fajnie mi się nosiło... no a może to wina zdobienia?
Wracając do misia- czemu do niego na początku nawiązałam? A dla tego że na moich pazurkach zagościł pewien Miś pijący kakao. W ciepłym rozkosznym sweterku w towarzystwie iskrzących drobinek i paru śnieżynek. 

Misia zmalowałam ręcznie z użyciem cieniutkich pędzelków- w całości wykonany hybrydami i paint żelem. Na małym palcu natomiast mała nowość- czyli coś na styl lakierów piaskowych- tylko w opcji długotrwałej- hybryda posypana brokatem. Na prawdę prezentuje się genialnie na paznokciach i w okresie sylwestrowym zrobi szał :)







Co powiecie o takim Panu Misiu? Spodobał się wam? Mi na pewno i było mi szkoda go zmywać... no ale dzisiaj przyszła pora na zimowego Lisa :) Można go podejrzeć na moim Instagramie.

Miłego Robaczki :*
Wasza Marchewka :)

You Might Also Like

16 komentarze

  1. Ranyranyranyyyyy jaki on jest pięęękny!!! *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem, że może mało elokwentny komentarz, ale: WOW ! :-) Świetny ten Misiak! Ogólnie całość wygląda rewelacyjnie. Jedno z piękniejszych zdobień okołoświątecznych jakie ostatnio widziałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Misiek jest bezbłędny, sama bym takiego chciała!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ze Ty sama misia namalowalas? Jest genialny. Boski!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, misio wygląda tak genialnie, że nigdy bym go chyba nie zmyła :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Misio jest tak idealnie namalowany, że powiedziałabym, że to naklejka :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  7. miś świetny, na początku byłam pewna na 100%, że to naklejka:) super zdobienie

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze.
Każdy sprawia mi wielką radość i z przyjemnością je czytam.
Jednak proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam.

Obserwatorzy

Like us on Facebook

zBLOGowani.pl