O Lisku na Orly GelFX

11:53


Grudzień to był dla mnie ciężki miesiąc- moje pierwsze stracie z obławą świąteczną w Marchewkowym Studiu... Powiem jedno- Marchewka Zombi. Nie możliwe? A jednak.
Praca od rana do nocy to chyba jednak zbyt dużo na jedną rudą duszę- no ale co zrobić jak chce się wszystkich uszczęśliwić ładnymi, świątecznymi paznokciami. Jednak- mam już dosyć czerwonego, renifera i śnieżynek- dosyć na ten okres- pora na bardziej noworoczne zdobienia. Muszę zacząć przeglądać paznokciowe trendy na ten rok :) Jakieś podpowiedzi??
autorka <klik>


No ale nie miałam smęcić o nadmiarze pracy- bo to w końcu bardzo dobrze że mam co robić ;)
Dzisiaj przychodzę do was z moim drugim zimowym zdobieniem. I tym razem nie ma tu śnieżynek :D Ani reniferów, ani nic co się ogólnie kojarzy ze świętami. Tym razem mamy zimę, śnieg i... lisa.
Tak. Bo co Marchewki lubią najbardziej? (poza swoim Lilolkiem i Panem A?) LISY!
Jakiś czas temu przeglądając instagram natrafiłam na bardzo przyjemną ilustrację małego liska siedzącego pod drzewkiem choinkowym z szaliczkiem na szyjce. Od razu wiedziałam że ta ilustracja będzie moim kolejnym mani! No i tak było. Po słodkim Misiu przyszła pora na słodkiego Lisa (A co do Misia- wygrałam nim konkurs organizowany przez Euro Fashion- podjarka^^)



Zdobienie jest wykonane na hybrydzie od Orly w systemie GelFX. Kolor to delikatny, lekko brudny błękit zwany Gumdrop. Świetnie kryje po dwóch warstwach i przyjemnie się nosi. Hybrydy od Orly są wyjątkowo trwałe i nie sprawiają że paznokcie są grubsze. Po prostu wyglądają jak pomalowane lakierem do paznokci co jest wielkim plusem. 





Jak wam się podoba mój lisi kolega?

A tak w ogóle to chciała bym życzyć wszystkim by rok 2016 był najlepszym rokiem na świecie :) I w ogóle spełnienia marzeń- bo można. Ja w 2015 spełniłam jedno swoje marzenie i wierzę że jak ktoś chce to może. Co nie?

Miłego 2016 roku
Marchewka :*

You Might Also Like

7 komentarze

  1. That's so cute! I'm always admiring your work on Instagram :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze lisiątko w iście zimowym zdobieniu ;)
    Nie zazdroszczę Ci ciągłego malowania podobnych rzeczy masie klientek, ale spoko mi się święta w tym roku po pracy w home&you też czkawką odbijają :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny jest ten lisek!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lisi kolega się podoba :) a zdobienie całkiem oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lisek jest wspaniały ^^
    Planujesz może jakiś post na temat trendów na 2016? Widzę na fb i Insta dużo ładnych zdobień i wzorów, ale pewnie jest ich jeszcze więcej :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze.
Każdy sprawia mi wielką radość i z przyjemnością je czytam.
Jednak proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam.

Obserwatorzy

Like us on Facebook

zBLOGowani.pl