O fuchsiao bella bourjois

22:45


Są takie lakiery, które mogę polecić osobą, co nie lubią bawić się w malowanie paznokci i czekanie na wyschnięcie dwóch warstw emalii. Takimi lakierami jest właśnie nowa seria  Bourjois La Laque. I nie ściemniam- lakier kryje po pierwszej warstwie i schnie w kilka minut. Coś cudownego. Dla mnie ma jedną malutką skazę- jest zbyt gęsty. Ale dla osób co lubują się w takich gęstościach nie powinien sprawić problemu. Do tego wszystkiego seria naprawdę świetnie się trzyma i cieszy oczy bez odprysków przez 4 dni. 



Co do zdobienia- noo to zbyt wymyślne to ono nie było. Za pomocą cienkiego pędzelka i farbki akrylowej zmalowałam coś na kształt tropikalnych liści (choć mój luby stwierdził ze to jakieś azjatyckie wzory... właściwie w Azji też jest ciepło) i w niektórych miejscach dodałam holograficzną poświatę nałożoną gąbeczką. 






You Might Also Like

6 komentarze

  1. Ooo tak!! Lakier jest zdecydowanie godny polecenia leniwcom lakierowym i tym niecierpliwym. A propo gęstości - myślałam, że tylko mi trafił się ciut glutkowato-gęsty egzemplarz, ale widzę, że to po prostu ich uroda. Jak dla mnie mógłby być ciut rzadszy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezentuje się fantastycznie :) I jakie duże opakowanie :) Poszukam, poszukam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obiło mi się o uszy właśnie, że świetnie kryją. Jestem ich ciekawa, choć cenowo nie kuszą ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega!!! Świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana do LBA, po więcej informacji zapraszam do nowego postu :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze.
Każdy sprawia mi wielką radość i z przyjemnością je czytam.
Jednak proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam.

Obserwatorzy

Like us on Facebook

zBLOGowani.pl