O ciasteczkowym mani

19:15

Od jakiegoś czasu moja systematyczność w dodawaniu postów spada... Teraz się przeraziłam jak uświadomiłam sobie fakt, ze w tym miesiącu opublikowałam tylko jedne post... a na dysku tyle zdjęć! 
Dla tego pędzę z czymś nowym! 

Do wykonania Ciasteczkowych paznokci zmotywowała mnie Basia z bloga polish & cookies, która sama stworzyła mani w marchewki- taki nasz mały projekcik wspólnych paznokci ^^

Moim początkowym pomysłem był Ciasteczkowy Potwór - dla tego jako bazy użyłam niebieskawego duchromu z najnowszej kolekcji Colour Alike. Nie wiem czemu w mojej głowie ten kolor prezentował się dużo jaśniej... na paznokciach jednak zrobił się mniej niebieski- a bardziej taki... morski i niestety- cookie monster już tu nie pasował. Dla tego pozostałam przy samych ciasteczkach. 




Odnośnie lakieru to jestem nim oczarowana- gości na moich paznokciach po raz enty iii naprawdę świetnie się trzyma. Jakie są Holosie od CA każdy wie- piękne, ale z trwałością u nich różnie... te natomiast mają świetną jakość! Nosiłam je z 4 dni i jedynie starły się końcówki. Więc jestem bardzo zadowolona.



Co powiecie o takim ciasteczkowym miksie? Wiem... ciastka... bardziej jak guziki, ale ciii. 
Kolor bazowy ratuje tu wszystko

Ja tym akcentem kończę i obiecuję poprawę w mojej bytności Tu :) Dziękuję też za tak miłe słowa pod ostatnim postem- wiem mój "wynalazek" nie jest najbardziej oryginalny, ale sporo dziewczyn dzięki temu może pokombinować z kolorami mając małą gamę hybryd.


Miłego Robaczki :*
Marchewka

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Ciasteczka jak ciasteczka, ale kolor bazowy jest cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. te brązowa ciasteczka na tym cudownym szmaragdzie wyglądają co najmniej niefortunnie... śliczny lakier: )

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdobienie, aczkolwiek kolor bazowy wydaje mi się za ciemny..

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdobienie, ale zgadzam się, że baza tu średnio pasuje (chociaż sam w sobie ten duo jest genialny) ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne, apetyczne zdobienie! :D Jeszcze nie mam tego CA, ale planuje go wrzucić do koszyka przy następnych zakupach ;) Mam nadzieję że będziesz częściej tu bywała ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza myśl to faktycznie guziki ;)
    Ale grunt że mani fajny.. Taki nieszablonowy, oryginalny.. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem smakowicie te ciasteczka wyszły ;)
    A tego CA mam (jak i jeszcze 2 inne z tej kolekcji) i też bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lakier cudny, ale ciastka bym wolała na czymś innym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pyszności! Mega wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor nie mój, ale ten fioletowy na drugim zdjęciu.. Zakochałam się <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawie to wygląda. Nigdy nie pomyślałabym, żeby zestawić wzór z tak mocnym kolorem bazowym. Ciekawe połączenie, chociaz dla mnie chyba "za ostre" ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. urocze ciasteczka :) ciekawe połączenie kolorów, nie wpadłabym na nie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze.
Każdy sprawia mi wielką radość i z przyjemnością je czytam.
Jednak proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam.

Obserwatorzy

Like us on Facebook

zBLOGowani.pl