Zielono mii

16:09

Jako pierwsze wrzucę dzisiaj zdjęcia moich pazurków- pomalowane lakierem Catrice  810 w kolorze żywej zieleni. Jest to mój ulubiony lakier- praktycznie najdroższy jaki kupiłam bo staram się nie wydawać na lakiery więcej niż 6zł- a ten kosztował prawie 10. Ale jest świetnie kryjący i ma genialny, duży pędzelek, który właściwie obejmuje całą płytkę paznokcia. Jedynym minusem jest jego gęstość- jak dla mnie mógł by być rzadszy, ale wtedy pewnie stracił by na kryciu. Ogólnie polecam ten lakier z czystym sercem.


A biały wzór to miss sporty do frencza. Nie wypowiem się bo podkradłam go mamie :) ma jedna dziwny, krótki pędzelek- pewnie ma ułatwić malowanie końcówek- ja jednak malowałam wzorki zwykłym pędzlem do malowania farbami, który skróciłam i przerzedziłam by był cieniutki.

You Might Also Like

0 komentarze

Bardzo dziękuję za komentarze.
Każdy sprawia mi wielką radość i z przyjemnością je czytam.
Jednak proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam.

Obserwatorzy

Like us on Facebook

zBLOGowani.pl