W poszukiwaniu torebki

22:12


W mojej szafie brakuje wielu rzeczy... ale ostatnio wyjątkowo odczuwam brak torby (chociaż ich właściwie nie chowam do szafy)no i tak postanowiłam zajrzeć na allegro w poszukiwaniu czegoś ciekawego w stylu kuferkowym czy też listonoszki, najlepiej do 30zł- czyli zdyb dużych szaleństw nie ma. No niestety, jestem bezrobotna ja na razie i nie bardzo mogę szaleć. Właściwie to naiwnie wierzę że uda mi się coś zarobić na biżuterii.

Noo więc wpisałam odpowiednie słowa w wyszukiwarce allegro, wybrałam od 1zł w wzwyż i znalazłam kilka  ciekawych okazów, a najciekawsze prezentuję tu:
allegro.pl/torba-torebka-atmosphere-retro-czarna…



Wydaje mi się jednak że może strasznie "ceratowo" wyglądać na żywo.

allegro.pl/torba-torebka-atmosphere-listonoszka-…



Ta właściwie najbardziej mi się spodobała. Mała i zgrabna.

allegro.pl/torba-torebka-atmosphere-brazowa-list…




Chociaż ta też całkiem ładna.

Która waszym zdaniem najlepsza? Może macie jakieś ciekawe propozycje dla mnie?

You Might Also Like

0 komentarze

Bardzo dziękuję za komentarze.
Każdy sprawia mi wielką radość i z przyjemnością je czytam.
Jednak proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam.

Obserwatorzy

Like us on Facebook

zBLOGowani.pl