Turkusowy Malachit

15:08

Jako że niedawno kupiłam dwa lakiery MIYO, a jeden prezentowałam ostatnio to pora przedstawić i drugi lakier z tej serii w kolorze ciemnego turkusu o nr 67 i nazwie Malachit.
O samym lakierze nie będę za wiele pisała, bo po co się powtarzać.
Podkreślę tylko że tak jak jego poprzednik ładnie kryje i wystarczy jedna warstwa.



Jedna warstwa 
Zrobiłam tylko dwa pazurki w tym kolorze bo szkoda mi było zmywać całego miani- ten wzorek rybiej łuski bardzo mi przypadł do gustu :)




Dwie warstwy w świetle naturalnym:





Moje dwa dropsiki

A na koniec moja Koszka

You Might Also Like

0 komentarze

Bardzo dziękuję za komentarze.
Każdy sprawia mi wielką radość i z przyjemnością je czytam.
Jednak proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam.

Obserwatorzy

Like us on Facebook

zBLOGowani.pl