Trampkowe DIY

18:59


Ah jak miło wrócić do rodzinnego domu. Ostatnio coraz częściej wracam, chyba okres buntu i samodzielności minął przez co coraz bardziej mi tęskno do rodziców i moich zwierzaków.
Po ciężkiej podróży z T, który wariował za kółkiem chętnie usiadłam na moim krześle by zaprezentować mój dzisiejszy outfit, trochę mojego wczorajszego DIY i małe mani.

*Dzisiaj kolorowo.*
Neonowa marynarka z kolorową koszulką z bereshki, którą kupiłam wczoraj. Do tego trampki, które wczoraj przerobiłam i troch biżu w tym bransoletka, którą sama wczoraj zrobiłam- to ta podwójna z brązowym sznurkiem pośrodku. 
A więc:
*Marynarka:* Reserved
*Koszulka:* Bereshka
*Spodnie:* House
*Torba:* Z mamy szafy
*Tenisówki:* Tesco+ DIY
*Biżu:* Stradivarius, DIY, shains.pl

(ah ten muł na twarzy)
2.png


1.png

ta podwójna bransoletka to moje dzieło. 
3.png


Tu prezentuję moje małe *DIY z trampkami*.
Kupiłam ćwieki w pasmanterii, ale chyba się nie opłaca bo wydałam na 30 ćwieków 15zł.
(kolory na zdjęciach różne, bo wykonywane o różnych porach)
diz.jpg


A na koniec moje paznokcie- szybkie podrasowanie zwyczajnie pomalowanych pazurków, na których starły się końcówki. 
Lakiery to moje ostatnio ulubione kolorki z Golden Rose
4.png

You Might Also Like

1 komentarze

  1. świetnie wyglądają trampki! ja się zabieram za przeróbkę szortów :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze.
Każdy sprawia mi wielką radość i z przyjemnością je czytam.
Jednak proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam.

Obserwatorzy

Like us on Facebook

zBLOGowani.pl