O Smoked Out od Orly

19:17




Są lakiery, które kradną serce. Takim lakierem zdecydowanie jest Smoked Out od Orly. Długo podchodziłam do tego kolorku... za długo. Widać musiał odczekać swoje bym mogła się w nim tak mocno zakochać. 
Jakie lakiery lubię? zdecydowanie ciemne, niejednoznaczne i matowe. Taki właśnie jest ten gagatek. W buteleczce- zależy jak się spojrzy- jest albo granatowy, albo butelkowo-zielony. Taki też jest na paznokciach. Przy skórkach widać przebijającą niebieską bazę, ale duża ilość zielonkawego pigmentu dominuje i tworzy śliczną, matową taflę. Nie wiem czemu ale kojarzy mi się ze szkiełkami wyrzuconymi przez morze- takie małe, wypolerowane szkiełka przypominające przeźroczyste kamyczki. Nie wiem czy też to widzicie. 


Oczywiście- nie była bym Marchwią gdybym nie dodała coś do tego uroczego okazu. Postawiłam na "skrzydlate" stemple z płytki od Born Pretty Store, które chyba powinny być nakładane w pionie- ja jednak stwierdziłam ze w poziomie na paznokciach stworzą efekt skrzydeł. Do przeniesienia wzoru na paznokieć użyłam też nowego stempla też z tego sklepu. jest wyjątkowo miękki i do puki się go nie zmatowi nie chce za bardzo współpracować. Na szczęście po "opiłowaniu" działa jak marzenie :)







Dodatkowo jak jesteście zainteresowani zakupami w born pretty store, gdzie można dostać pędzelki do zdobień to mam dla was kod zniżkowy 10%- SUL91


Miłego dnia Mordeczki :)
Panna Marchewka

You Might Also Like

4 komentarze

  1. śliczne zdobienie :) jakim lakierem stemplowałaś? widzę chyba któryś z GR rich color :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O, coraz częściej wpadam na lakiery Orly. Nie przepadam za ciemnymi kolorami, ale Twoje zdobienie wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten lakier jest cudowny, napatrzeć się na niego się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny ten kolor :) Chociaż na każdym zdjęciu lakier w buteleczce ma inny kolor, to zdecydowanie najbardziej podoba mi się na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze.
Każdy sprawia mi wielką radość i z przyjemnością je czytam.
Jednak proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam.

Obserwatorzy

Like us on Facebook

zBLOGowani.pl