O JaTuTaTToo

14:42

Lubię jak ludzie podchodzą do mojej pracy w sposób nieszablonowy- bo nie chcę w końcu być postrzegana jako zwykła manicurzystka, a osoba, która wykonuje coś z pasją i zaangażowaniem. I lubię jak ktoś to docenia. 



Jakiś czas temu byłam w studiu tatuaży JaTuTaTToo w Gdyni gdzie to wykonałam swój pierwszy tatuaż. Jako że osobą dziarającą była moja koleżanka ze studiów to pogadałyśmy sobie troszeczkę o naszych teraźniejszych zajęciach. Żadna z nas nie wykonuje zawodu wyuczonego, ale wykorzystujemy nabyte umiejętności do wykonywanych obecnie czynności. Katja jest świetną artystką i myślę że tylko na plus jej wyszło że zarzuciła architekturę na rzecz tatuowania.
W trakcie rozmowy sama powiedziałam czym teraz się zajmuję- a że miałam akurat "odpicowane paznokcie" dostałam ciekawą propozycję na gościnny przyjazd do studia na dzień kobiet gdzie będę cały dzień malować chętnym pazurki. Z tej też okazji przygotowałam dwa osobne mani inspirowane sztuką tatuażu. 


Pierwsze mani jest inspirowane logiem studia, które możecie zobaczyć na ich profilu na facebooku, gdzie was odsyłam- popatrzcie jakie świetne pracki robi ta ekipa! Jak ktoś chce się tatuować, a jest z trójmiasta czy też okolic to z czystym sercem polecam wam tych ludzi!



Drugie mani jest czysto tatuażowe że tak powiem :) Są czachy, są jaskółki, są róże i serca czyli chyba najbardziej popularne motywy do dziarania ^^ przynajmniej mi się tak wydaje (choć sama bym czegoś takiego sobie nie zrobiła ;) )




Wracając jeszcze do mojej wizyty w studio- a więc dziewczyny! Będę w Gdyni na ulicy Abrahama 6/2 7 marca i spędzę tam pewnie cały dzień. Już mam kilka wizyt umówionych więc jak są jakieś chętne to szybciutko, pisać do mnie na FB albo mailowo (sheedo89@gmail.com). 

Tak że do zobaczenia w Gdyni :)

Miłego weekendu 
Marchewka :*

You Might Also Like

21 komentarze

  1. Ostatnio rozkwitasz paznokciowo - o ile można to tak powiedzieć ;) Twoje ostatnie zdobienia mnie zachwycają jak nigdy! Być może dlatego, że masz troszkę dodatkowego odpoczynku, zresztą nie ważne co jest tego przyczyną oby było tak dalej! Co do zdobień oba piękne ale jeśli musiałabym wybierać wybrałabym wersję pierwszą z ciemnym tłem wydaje mi się taka hmm ostrzejsza? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Osz kurczę ;D Ale się napracowałaś ;D Oba zdobienie super, ale drugie to bardziej mój styl, tak delikatniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ekstra te zdobienia, w sam raz dla osób lubujących się w tatuażach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. genialne paznokcie, no i Twój 'liseł" też! Ja sama planuję tatuaż od kilku lat i chyba za niedługo wreszcie się na niego skuszę. Na początek jednak w mniej odważnym miejscu niż Ty:)
    Niestety jestem w drugiego końca Polski, więc z polecanego studia nie skorzystam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekstra! Jak będę miała wolne to na pewno się przejdę opłukać co tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne :)) jeszcze nigdy nie robiłam takich tatuażowych zdobień, ale jak się napatrzyłam na Twoje, to na pewno niebawem coś zmaluję w ten deseń - mega mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze, akurat 7 marca jestem w Krakowie :/ ale obczaję sobie portfolio studio, bo planuję niedługo tatuaż i szukam poleceń co do wyboru miejsca :D
    a zdobienia świetne!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie szczegóły! :O Te drugie są po prostu przepiękne! Chylę czoła.

    OdpowiedzUsuń
  9. Te pierwsze są po prostu czadowe!

    OdpowiedzUsuń
  10. chcę ,chcę ,chcę, są bombowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. druga opcja meeega ,sama bym się z chęcia w takie odziała :D

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękne te zdobienia, bardziej przemawia jednak do mnie to na ciemniejszym tle :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, ale pięknie to zmalowałaś na tak małej powierzchni jaką są pazurki... Mega mi się podobają te róże, serca i jaskółki. Sama ciągle szukam wzoru na swój pierwszy tatuaż, ale ciągle nie mogę się zdecydować...

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale piękne i pracochłonne zdobienia. Aż żal takich pazurków zmywać :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Prawdziwe dzieło sztuki na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niezły klimat na paznokciach ;-D Tak punk'owo/rock'owo się trochę zrobiło ;-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze.
Każdy sprawia mi wielką radość i z przyjemnością je czytam.
Jednak proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam.

Obserwatorzy

Like us on Facebook

zBLOGowani.pl