O instagramowym mixie z maja

20:54

Mamy 8 czerwca, a ja jeszcze nie dałam instagramowego mixa- a więc szybciutko nadrabiam zaległości z maja! 



1.Mam co czytać. 2. Ćwiczymy przed zmalowaniem tego na pazurkach.
3. No i pykło na karku 25 lat... 4. Łapię sny :)


 

5.Widać że T kocha psy, a psiaki kochają Pana T :) 2. Moje barokowe pazurki
3.Różyczki na maminych paznokciach, 4.Bawię się na koncercie Brodki- była moc!



5.Misja Dzień mamy- Zakończona :) 6. O nie, znowu ścinają pazurki!
7.Pierwsze starcie z folią - wiedziałam że przy zakupach o czymś zapomniałam! Czemu nie pomyślałam że potrzebny do tego jest klej? 8. Malen, malen w pracy :)



9. Zmalowane piórka na pazurkach u uroczej Ali- czyli praca, praca :) 10.Co Lilol patrzy?
11.Próbnik gotowy :) 12. Kwiatki, kwiatki :)




13. W końcu neonowe Orlątko moje <3 14. Neon, neon, wszędzie neon!
15. Jadę na wycieczkę :)

To tyle jeśli chodzi o przegląd zdjęć z maja. Na bieżąco możecie mnie śledzić TU.
Ja tymczasem znikam, cieszyć się ostatnimi godzinami tej uroczej niedzieli.
Miłego robaczki
Marchewka :*


You Might Also Like

10 komentarze

  1. Barokowe paznokcie są genialne, zakochałam się w tym manicurze ;) No i próbnik ze zdobieniami wprawia mnie w zachwyt i odrobinę zakłopotania, że sama nic takiego nie potrafię stworzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem co Twój króliczek ma na szyi ? obróżka z dzwoneczkiem? z kulką? tak czy siak, wygląda to bosko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to obroża z dzwoneczkiem :) Urocze, acz w końcu się na nią zdenerwował i ją przegryzł w połowie :D

      Usuń
  3. Wszystkie wzorki super. Mialam krolika 12 lat... piekny byl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 12 lat żył? To nieźle! Oby i Lilol dożył takiego wieku :)

      Usuń
  4. Kurcze, skąd masz taki wypasiony dzwonek do roweru? Koniecznie daj mi znac!! <3
    Oczywiście na insta jestem na bieżąco, więc nic mnie nie zaskoczyło. Twój królik - mistrzowski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzwonek zwiozłam z kraju, gdzie rower ma pierwszeństwo przed pieszym i samochodem czyli z Holandii :D

      Usuń
  5. Te neony <3 Glowstick mi się marzy od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój królik to samo "znowu pazurki ścinamy" haha :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze.
Każdy sprawia mi wielką radość i z przyjemnością je czytam.
Jednak proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam.

Obserwatorzy

Like us on Facebook

zBLOGowani.pl