O Essie Fashion Playground

09:57

Lubicie mięte na paznokciach? Ja bardzo- dla tego bardzo mnie ucieszył fakt że w najnowszej kolekcji essie znalazł się właśnie taki odcień. 

Lakier ten pochodzi z najnowszej, wiosennej kolekcji essie 2014 Hide & Go Chic. Kolekcja jest z serii profesjonalnej i posiada dosyć rzadką formułę jak i cienki pędzelek. 

Fashion Playground – pistacjowa zieleń o subtelnym połysku to lakier idealny jak dla mnie pod względem kolorystycznym. Trafia do mojego serducha w sam środek. Ma śliczną, delikatną barwę, a dodatkowy shimmer sprawia że lakier po prostu nas urzeka. Niestety jak to bywa w przypadku tych shimmerów od essie- jest totalnie niewidoczny na paznokciu. Ale to nie ważne. 


Lakier ma jedną wadę- słabo kryje. Ale to jak dla mnie jest normalne przy tego typu odcieniach. By pokrył idealnie płytkę trzeba nałożyć 3 cienkie warstwy- dla upartych dwie grubaśne. 
Tego Essiaka postanowiłam przyozdobić delikatnym wzorem z płytek Mo You-London z motywem dmuchawca. Całość w rzeczywistości była bardziej widoczna. 





Co powiecie na temat tego uroczego pistacjowego koleżki? Czy tak jak mnie użekła was Fashion Playground?



Na koniec coś prywatnego. 
Życie jest czasami tragiczne- najmocniej się o tym przekonuję ostatnio- na tym etapie życia gdy to przychodzi zmierzyć się z rzeczywistością i dorosłością. Większość z nas sobie z tym radzi, jednak bywają i takie osoby co się poddają. Wtedy dotyka nas tragiczna strata. Czy to kolega, przyjaciel czy dalszy znajomy- ból i tęsknota za wspólnie spędzonymi chwilami zostaje. Zwłaszcza jak dana osoba mocno nas wspierała w pasji i podziwiała za wkładany trud. 
Dziękuję za te wszystkie miłe słowa jakie padły z twoich ust- w tamtym momencie bardzo mnie to motywowało do dalszej pracy nad blogiem i moimi paznokciami. Dziękuję. 

Miłego dnia robaczki
Marchewka :*

You Might Also Like

44 komentarze

  1. podoba mi się <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojeja.. jakie to słodkie :) Piękny kolor! *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł z dmuchawcami jest jak wisienka na torcie,rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) chociaż boli mnie fakt że na zdjęciach jest tak słabo to widoczne :(

      Usuń
  4. Bardzo ładny kolor tego Essiaka. Dmuchawce są prześliczne, te płytki kuszą strasznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj kuszą kuszą :D ja już się czaję na kolejne motywy bo co chwila coś nowego od nich mnie zachwyca :)

      Usuń
  5. Piękny i subtelny efekt. Lakier bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie urzekł bez reszty <3 pięknie i te dmuchawce....mmmm

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ochotę na ten lakier, bo prezentuje się przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  8. kolorek idealny, na pewno się w niego zaopatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękny odcień a jeszcze piękniej wygląda z tym motywem, super

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny odcień. Zwłaszcza na lato uwielbiam takie pastelowe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mhmm taka senna i magiczna ta mięta, me likes! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny jest skubaniec. i nawet z tymi płytkowymi dmuchawcami mu fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny jest ! Pięknie wygląda na Twoich pazurkach :)

    co-ona-zmalowala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki piękny! Ze stempelkami wygląda magicznie <3

    OdpowiedzUsuń
  15. jezu! czy ty umiesz czegoś nie zrobić dobrze? serio, takie dmuchawce (mogłyby być nawet w naklejce) są bardzo imponujące! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe no pewnie że umiem :D np nigdy nie zrobiłam DOBRZE obiadu :) ja po prostu nie potrafię i nie znoszę gotować :D hehe a dmuchawce są ze stempla więc każdemu by wyszły :D

      Usuń
  16. Uroczy, zwłaszcza z tymi zdobieniami :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Właśnie czekam na kostkę Hide & Go Chic i cieszę się, że ta miętka się w niej znalazła :))

    Rozumiem, że straciłaś kogoś ważnego, więc bardzo mocno współczuję! Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowne zdobienie! :) A kolorek cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O matko! Przesłodko to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczny jasny odcień. ja mam ciemniejszy odrobinę, ale ten wydaje mi się lepszy :D zaobserwuję sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. To najbardziej uroczy mani na jaki trafiłam w ostatnim czasie, ponadto sam kolor bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękności.. A z tymi dmuchawcami, to już w ogóle duet idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jezu... moja siostra by zabiła za ten lakier hahhaaXd ostatnio na jakiejś stronie internetowej ogladamy lakiery Essie a ta jak zobaczyła ten odcień to oszaleć chciała :d cudowny jest ten kolorek ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam miętki!
    a te dmuchawce są super, szkoda, że słabo widoczne, ale w sumie tego całość nabrała takiej "lekkości" :)
    ta płytka MoYou mi się marzy, ale ostatnio jest niedostępna

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastic polish and the subtle stamping is beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  26. Szkoda, że stempla lepiej na zdjęciach nie widać ;p Ale uwielbiam mani z dmuchawcami, więc wyślipiłam, że ten też mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny kolor :) i strasznie podobają mi się twoje pierścionki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Rewelacyjny kolor! Rewelacyjne stemple. Wszystko rewelacyjne! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękny ;) a ze stemplami zachwyca jeszcze bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowny szpitalny kolor. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szpitalny? Niee :D takiego porównania jeszcze nie było hihi :D

      Usuń

Bardzo dziękuję za komentarze.
Każdy sprawia mi wielką radość i z przyjemnością je czytam.
Jednak proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam.

Obserwatorzy

Like us on Facebook

zBLOGowani.pl