Tusz do rzęs

15:06


Piękne zalotne długie rzęsy to marzenie każdej kobiety. Jeżeli ktoś myśli, że wybór tuszu do rzęs jest prostą sprawą, to jest w ogromnym błędzie,ponieważ gdy wejdziemy do drogerii, od ich nadmiaru możemy dostać zawrotu gtuszłowy. Przede wszystkim różnią się one od siebie właściwościami, marką i bezwzględnie ceną, a także kolorem czy składem. Z pewnością, najczęściej wybierane są markowe kosmetyki, które od lat cieszą się dobrą opinią. Mowa tu głownie o takich producentach jak Rimmel, Max Factor Astor czy Maybelline.
Chociaż oferta maskar jest bardzo bogata, to chyba najczęściej wybierane są tusze podkręcające wiem to dzięki nim rzęsy wyglądają zalotnie, a nawet można rzec, że seksownie. Poza tym, charakteryzują się szczoteczką w kształcie łuku i niezbyt gęstą konsystencją, która ułatwia ich aplikację. Natomiast panie posiadające cienkie rzęsy powinny się zapoznać z asortymentem maskar pogrubiających, które posiadają gęste szczoteczki. Przede wszystkim, dodają naszym rzęsom objętości, ale podczas ich nakładania uważamy, żeby wbrew zamierzeniom nie osiągnąć efektu posklejanych rzęs. Wielką popularnością cieszą się też tusze wydłużające, które mają płynną konsystencję i prostą szczoteczkę, dzięki której nasze rzęsy są dłuższe nawet o 50 %. Mile widziane są też maskary, które łączą w sobie wiele funkcji, np. tusze wydłużająco-podkręcajace.

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Widzę, że post sponsorowany ^^
    Szkoda, że nie napisałaś jaki tusz ty polecasz ;) ja jestem na etapie rozglądania się, bo mam bubel zamiast tuszu-Eveline

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tam rozumiem ;d wiem jak płacą, brat siedzi w takich tematach ;) i jak z pracą, dostałaś się do Bershki?

      Usuń
    2. To długo musisz czekać... ja bym chyba zwariowała ;d Wkładasz dużo pracy i czasu w bloga, więc czemu na tym nie zarabiać? ;)
      Napiszesz posta o pielęgnacji swoich włosów? Mają bardzo ładny kolor ;)

      Usuń
    3. Nie wiem jaka kobieta odmówiłaby darmowym kosmetykom ;p
      ale i tak Ci się farba nieźle trzyma ;p ja bym chciała taki kolor, ale boję się, że będzie za szybko się "spierał" ;)

      Usuń
    4. Rudy wygląda zawsze dobrze ;d Bałabym się teraz zafarbować, bo mam takie niby ombre i pewnie śmiesznie by to wyglądało ;)

      Usuń
    5. Czuję się skuszona i może to zrobię ;p byłoby to moje pierwsze farbowanie ;p

      Usuń
  2. no ja tam się boxa raczej nie skuszę ;) mam już swoje 2 ulubione maskary, używam je obie, jedna mi pięknie je wydłuża, a druga pogrubia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wybór tuszu- mój odwieczny dylemat

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam jakiegoś bubla z avon i poszukuję czegoś nowego. :)
    dominicasinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zawsze kupowałam miss sporty, ale teraz dostałam Venite i jestem bardzo zadowolona z efektów :).

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze.
Każdy sprawia mi wielką radość i z przyjemnością je czytam.
Jednak proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam.

Obserwatorzy

Like us on Facebook

zBLOGowani.pl