O mrocznych pazurkach od Orly

19:35



Mamy jesień- a więc i na paznokciach zaczęły królować ciemniejsze, bardziej jesienne odcienie lakierów. Zdecydowanie tej jesieni żądzą butelkowe zielenie, grafity i burgundy.
Jednym z idealnych lakierów jakie mam w swojej kolekcji na tą jesień jest naszpikowany shimmerem Orly Smolder! Jest to cudowny winny odcień, który zaskoczył mnie po pomalowaniu paznokci. W butelce jest zdecydowanie jaśniejszy i bardziej czerwony niż po pomalowaniu paznokci. Na paznokciach jest zdecydowanie ciemniejszy a w zależności od światła ma mniej czerwieni a więcej burgundy. Dodatkowo pięknie lśni i nie zostawia smug jak to lakiery tego typu mają.
Z racji tego że chodzą za mną lekko wampirze, mroczne stylizacje postanowiłam wymieszać go z czernią i stworzyć gradient z użyciem gąbeczki do makijażu- Podoba się?





Znowu dawno mnie tu nie było- ale porobiłam parę pazurków i postaram się z nimi niedługo pokazać :) Tymczasem śmigam odpoczywać- jutro znowu do pracy :)


Miłego poniedziałku robaczki


Panna Marchewka :*

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Są wprost genialne! Zakochałam sie w nich!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie kolorki ;) przez tą mroczność kojarzy mi się z halloween ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na halloween akurat :) Chcociaż czerń i czerwień zawsze dobrze wygląda razem. Piękne, co tu dużo mówić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pazurki wyglądają ślicznie :) Piękny ten burgundowy Orly <3 Kiedyś gdzieś na necie widziałam podobna stylizację tylko matową i chyba odwrotnie kolory miała. Z racji tego, że wielką fanką matu nie jestem Twoje podobają mi się bardziej :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze.
Każdy sprawia mi wielką radość i z przyjemnością je czytam.
Jednak proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam.

Obserwatorzy

Like us on Facebook

zBLOGowani.pl