O instagramowym mixie z Kwietnia

20:13

No i mamy- maj! Mój ulubiony miesiąc bo- po pierwsze w maju mam urodziny, po drogie w maju mój blog też ma urodziny :) Ale teraz zapraszam na przegląd zdjęć z kwietnia :)


1. Całuśna Marchewka 2. Nowe bryle :)


3. Nowy zegarek <3 4. Piórkowe pazurki- niedługo pokażę :)
5. Neonowe Love 6. Dwa kolorowe piaseczki :)


 7. Lilsen udaje że go nie ma (tak na prawdę poluje na karmę) 8. Świąteczny króliś
9. Morderczy wzrok 10. Pastelowe- holo cuda od CA

11. A na koniec moje usteczka w towarzystwie kwiecistych paznokci :)

A więc mi kwiecień minął pod znakiem nowości- sporo lakierowych cudeniek do mnie wpadło- planuję opublikować post o tym co w ostatnim czasie wpadło w moje łapki. A tymczasem kończę i szykuję się do wieczoru w gronie przyjaciół- czyli pora rozpocząć majówkę (tak- moja majówka zaczyna się dopiero dzisiaj ze względu na to że jako "galerianka" byłam zmuszona dzisiaj pracować)

Miłego grilowania
Marchewka :*

You Might Also Like

5 komentarze

Bardzo dziękuję za komentarze.
Każdy sprawia mi wielką radość i z przyjemnością je czytam.
Jednak proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam.

Obserwatorzy

Like us on Facebook

zBLOGowani.pl