Różana kolekcja

16:32

Nie wiem czy wiecie ale od kilku miesięcy robię biżuterię i sprzedaję ją na wylęgarni. W bocznym pasku klikając na Galeria można przenieść się właśnie do mojego profilu na wylęgarni gdzie w tym momencie jest mała promocja na moje wyroby. 

Tymczasem wczoraj w chwili wolnej od skrobania licencjatu powstała nowa różana kolekcja, która już niebawem trafi do sklepu- muszę niestety poczekać na zastrzyk gotówki i zamówić brakujące elementy jakim są łańcuszki no i więcej szklanych szkiełek by kolekcja stała się większa.
Wszystkie wzory jakie są ukryte pod szkiełkami sama ręcznie malowałam- dla tego każdy wzór (np w kolczykach) może się lekko od siebie różnić. 

Chwilowo powstały dwa medaliony, kolczyki i pierścionek. 




You Might Also Like

7 komentarze

  1. Najbardziej podoba mi się pierścionek :) Lubię takie duże w stylu retro :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny pierscionek i medaliony!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. pierścionek najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się najbardziej podoba- planuję zrobić cały komplet- z medalionem i kolczykami jak tylko kupię elementy.

      Usuń
  4. Piękne! Bardzo lubię takie drobiazgi w takim klimacie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze.
Każdy sprawia mi wielką radość i z przyjemnością je czytam.
Jednak proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam.

Obserwatorzy

Like us on Facebook

zBLOGowani.pl