Kropki, kropeczki

17:37

Kropki na moich pazurkach goszczą dosyć często- są proste do wykonania i efektowne.
I dzisiaj pojawiają się na moich paznokciach w wersji chaotycznej- więcej przy końcu płytki, a przy skórkach prawie ich nie ma.
Do wykonania tego mani użyłam białego lakieru wibo i zielonego od H&M I'm not a kiwi, który był prezentowany w ostatnim wpisie. Do wykonania kropek użyłam kredki i sondy 
Całość pokryłam matującym topem od essence




Moje paznokcie jednak już wyglądają inaczej- dzisiaj udało mi się w końcu zabrać za zrobienie water marble.
Zdjęcia już są- czekają tylko na obróbkę 

You Might Also Like

19 komentarze

  1. Jak to efektownie wygląda! Podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super wyglądają! śliczna zieleń!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelka :) wyglądają ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :)
    U mnie też dzisiaj water marble :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę bardzo, bardzo ładnie i precyzyjnie :o ♥

    Buziaki,
    sancewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne :D Zgapię koniecznie ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. super efekt, masz bardzo fajne zadbane dłonie - super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co do zadbanych dłoni... noo to tak nie do końca :D moje skórki są w fatalnym stanie- maskuję je tylko dobrze przed zdjęciami jakimiś oliwkami by nie było tego tak widać :)

      Usuń
    2. haha też tak robię :P zawsze przed zdjęciem kremuje ręce i dopieszczam skórki... na co dzień już gorzej z tym idzie..

      Usuń
  8. nowe aukcje - zapraszam!
    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=7693113

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaale ładnie to wygląda, z pewnoscią spróbuję sobie takie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie z tymi odwróconymi kolorami:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne te twoje paznokcie. Dużo inspiracji.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze.
Każdy sprawia mi wielką radość i z przyjemnością je czytam.
Jednak proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam.

Obserwatorzy

Like us on Facebook

zBLOGowani.pl