Co za niefart

12:23

Gryy! Przyszła paczka z kaboszonami, a ja siedzę w Słupsku! Co za niefart.

Dzisiaj dzień leniwy- jedyne co planuję to rysowanie lisów. Ewentualnie poczytam moją nowa książkę. Powiem wam że serial Gra o tron jest świetny, ale książka jeszcze lepsza! Polecam wszystkim!
A jak już jestem w temacie książek to powiem wam że ostatnio przeczytałam "Więzień nieba" Carlosa Ruiz Zafona. Niestety zawiodłam się lekko na książce- wyczekiwałam akcji, intrygi, a skończyło się na niedokończonej historii z wieloma niewiadomymi. Czuć że to nie koniec i będzie na pewno ciąg dalszy, ale nie tego się spodziewałam po książkach Zafona. Liczyłam na akcję jak z książki " Cień wiatru", która swoją drogą jest moją ulubioną pozycją (zaraz po Potterze oczywiście ^^ ), a nie niedokończonej historii.  
To na tyle. Później zarzucę zdjęcia moich nowych pazurków.

Zapraszam na http://retro.pinger.pl/m/12684107/co-za-niefart

You Might Also Like

0 komentarze

Bardzo dziękuję za komentarze.
Każdy sprawia mi wielką radość i z przyjemnością je czytam.
Jednak proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam.

Obserwatorzy

Like us on Facebook

zBLOGowani.pl